Menu

Multimedia
Centrum multimedialne: aktualne
Szlaki turystyczne EGO w Olecku

Dwa tygodnie przerwy i znów się spotkaliśmy. Nie mogliśmy się doczekać kolejnej części warsztatów. Po zakwaterowaniu i obiedzie wybraliśmy się na spacer po Olecku. Pokazaliśmy gościom Jezioro Oleckie Wielkie, plażę miejską i molo. Zwiedziliśmy Kościół Parafialny pod wezwaniem Podwyższenia Krzyża Świętego. Byliśmy na Placu Wolności, parku miejskim, Placu Zamkowym, cmentarzu ewangelickim. Spacerowaliśmy ulicą Słowiańską, na której znajdują się zabytkowe zabudowania szkół. Widzieliśmy Pomnik Żołnierski zwany kamienną półrotundą. Naszym przewodnikiem po Olecku był pan Józef Kunicki, który barwnie opowiadał nam o historii miasta oraz ciekawostkach związanych z danymi obiektami. Po kolacji świetnie bawiliśmy się na integracyjnej dyskotece.

pobierz plik    powrót

Ilość stron: 6   Ilość wyników: 42
<<<  1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6  >>>

POWRÓT  Drukuj
Decyzja użytkownika w zakresie plików Cookie na niniejszej stronie

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookie i podobnych technologii m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. W programie służącym do obsługi Internetu można zmienić ustawienia dotyczące plików cookie.Korzystanie z tego serwisu bez zmiany ustawień dotyczących plików cookie oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia.